Admiral Bet onlajn kazino recenzija

Admiralbet kladionica predstavlja deo Novomatic grupe, koja je jedna od najpoznatijih svetskih kompanija u industriji igara na sreću. Logično, kako je deo jedne od najpoznatijih kompanija, samim tim se ova kladionica kao takva nalazi u samom vrhu među konkurencijom kada je u pitanju sportsko klađenje. Međutim, Admiralbet je ranije bio fokusiran pre svega na kazino i slot igre, a sportsko klađenje je došlo kao logičan nastavak dobrog poslovanja ove kompanije na našim prostorima.

S obzirom da uvek prati trendove, Admiralbet kladionica prisutna je i na internet, odnosno pruža razne mogućnosti korisnicima i iz udobnosti svog doma, a nešto više o tome ćemo reći kroz nastavak ove recenzije. Ova kladionica relativno je mlađa na tržištu, međutim, iz dana u dan pokazuje značajan trend rasta i povećava broj svojih korisnika što je izuzetno značajno.  Konstantno pružaju jedinstvene ponude za igrače i pružaju najbolje uslove za igru i zabavu, a trenutno posluju na više od 80 lokacija širom Srbije. Kako bi svojim igračima pružili potpuni ugođaj, ove kladionice pridaju veliki značaj i estetskom izgledu objekata, te igrači vrlo često borave u njihovim prostorijama, jer im pružaju pravi užitak.

AdmiralBet Sajt i mobilna aplikacija

Sajt kladionice Admiralbet je prilično funkcionalan i dizajniran po sličnom template-u kao i ostale konkurentne kladionice. Dominantne boje su plava i siva, što je jako prijatno za oko i ne zamara igrače. Kada uđete na početnu stranicu dočekaće vas lepo dizajniran deo koji se sastoji iz nekoliko delova. U samoj sredini dominantan je deo koji pokazuje aktuelene bonuse i promocije. Odmah ispod njega su opcije za sportsko klađenje, uživo klađenje, lucky balls, lucky geek, kazino, uživo kazino, virtuelne sportove i virtuelne igre. Sve ovo imate ponuđeno i u vodoravnom i u uspravnom meniju. Leva strana je rezervisana za izbor sportova, i to je zapravo taj uspravni meni. Desni deo rezervisan je za vaš tiket i njegovu proveru, a u samom gornjem uglu na desnoj strani postoji prostor namenjen za logovanje ili registraciju vašeg novog naloga u slučaju da ste nov korisnik. Registracija je veoma jednostavna i standardna, ne razlikuje se mnogo od već postojećih više popularnih kladionica. Pored osnovnih podataka, igrači moraju da unesu i JMBG čime se potvrđuje njihov identitet, ali i broj godina, s obzirom da se na taj način utvrđuje da li je neko punoletan. Nakon što se popuni formular, biće vam poslat verifikacioni email na adresu koju ste ostavili u jednom delu forme, te kako bi vaš nalog postao aktivan, potrebno je da ga aktivirate upravo putem tog email-a. Ono što je zanimljivo jeste da novi igrači dobijaju bonus na prvi depozit u vidu freebet-a, i bonus za kazino igre.

mobilna aplikacija admiralbet

Usled sve veće popularnosti klađenja sa mobilnih telefona dizajnirana je i aplikacija, koja je takođe funkcionalna.  Mobilna aplikacija Admiral Bet onlajn kladionice se još uvek ne može naći na Play storu, ali ne možete pristupiti ni linku ukoliko pretražujete sajt putem desktop računara ili laptopa, već ukoliko surfujete mobilnim uređajem na sajtu Admiral Bet uz promotivne banere, videćete i baner za preuzimanje mobilne aplikacije, te je na taj način možete uspešno skinuti na vaš telefon. Trenutno je nažalost dostupna samo za Android korisnike. Za sada još uvek nema zvanične informacije kada će aplikacija biti dostupna i za iOS korisnike, ali smo sigurni da je samo pitanje dana kada će se to desiti jer ljudi iz ove kladionice uveliko rade na tome.

Ponuda i kvote

Ponuda je sasvim zadovoljavajuća i u rangu sa ostalim kladionicama u Srbiji, ali se ne ističe dodatno. Iako su u ponudi i manje popularni sportovi, reklo bi se da je najpopularniji, donekle i logično, fudbal, gde igrarči na jednom paru imaju i do 160 opcija za klađenje, što je sasvim zadovoljavajuće, ali kao što smo već rekli, ne nešto preterano izvanredno. Kako je reč o relativno mladoj kladionici, pojedini igrači smatraju da ima još mesta za unapređenje prematch i live ponude, ali ne sumnjaju da će u budnćnosti situacija biti bolja. Sa sličnom ponudom ne zaostaju ni kada je reč o košarci. Za mečeve u ovom sportu imate i preko 120 opcija za klađenje na pojedinačan događaj, što ćete, za razliku od fudbala, sresti retko gde. Kada je reč o ostalim sportovima za njih ima manje opcija što je vrlo logično.

Kada je reč o koeficijentima Admiralbet kladionica takođe nudi kvote koje su u većini slučajeva slične onima koje nudi njihova konkurencija u Srbiji, a trend obaranja kvota kod njih ne postoji, osim baš u retkim slučajevima kada je to na globalnom nivou. Pojedini igrači navode da kvote zavise od sportova i mečeva, ali kao najveću prednost ističu upravo pomenuta retka obaranja.

Admiral bet bonusi i promocije

Kako mnogi korisnici ističu, ali i generalno situacija na tržištu, jedan od najbitnijih, ako ne i najbitniji, faktor pri odabiru sporstke kladionice, pored ponude i kvota, je i bonus dobrodošlice ali i druge nagrade i benefiti koje se nude igračima, bez obzira da li su novi ili već dugo lojalni ovoj kladionici. Ponuda u AdmiralBet kladionici je izuzetno dobra, a osim bonusa na prvi depozit, oni nude i niz drugih promocija koje će sigurno uvećati vaše šanse za dobitak. Promo kodovi nažalost, bar trenutno, ne postoje, ali kako kladionica napreduje iz dana u dan, nije nemoguće da uskoro vidimo i tako nešto. No, od onoga što ova kladionica nudi imamo pre svega AdmiralBet Bonus dobrodošlice, koji logično dobija svaki novi korisnik na prvi depozit i to čak 100% bonusa freebeta za sportsko klađenje i 100% bonusa za slot.

bonus dobrodošlice na admiral opkladi

Minimalan iznos depozita za učestvovanje u promociji je 500 dinara. Maksimalan iznos koji možete da dobijete je 20000 dinara. Ono što je bitno jeste to da na sajtu kladionice obavezno posetite deo ‘’PROMOCIJE’’ kako bi se i sami do detalja uverili u pravila koja važe za ovaj bonus, ali i sve ostale bonuse. Osim pomenutog bonusa dobrodošlice AdmiralBet kladionica nudi bonus 500% svim korisnicima koji vole da na svoje tikete stavljaju veći broj parova. U ponudi je još i Admiral cash back bonus koji vredi ako imate samo jedan promašen par na tiketu.

Slot igre i kazino

Ono što je neizbežno u svim vrhunskim kladionicama u Srbiji, to je online kazino! Ovaj vid igara je i te kako dostupan i u Admiral bet kladionicama. Najveći izbor je među slot igrama, a njih ima gotovo preko hiljadu! Ono što je veliki plus kod ovih igara je to što ih sve možete isprobati besplato pre nego što odlučite da igrate za novac. Ovo je odličan način da se upoznate sa igramo i vidite da li vam je zanimljiva i da li je isplativa, a vrlo retko ćete imati priliku da na internetu nađete ovakvu pogodnost, jer ne nude sve kladionice i kazina mogućnost besplatnog isprobavanja.

Neki od provajdera igara su:

• Spribe
  • Gamoman
  • Playson
  • nSoft
  • Elbet
  • EGT
  • Fazi
  • Greentube

Tu je i dosta virtuelnih igara, kao što je i eSport, što takođe ovu kladionicu održava vrlo konkurentnom!

Registracija

Za kraj

Iako se radi o relativno mladoj onlajn platformi za sportsko klađenje možemo bez sumnje reći da se Admiralbet kladionica rame uz rame sa najvećim gigantima iz ove branše kada je u pitanju srpsko tržište igara na sreću. Imaju zaista dosta svojih prednosti, po koju manu, poput nedostatka iOS aplikacije, međutim na svim manama se vredno radi i svakoga dana se teži ka tome da ova kladionica napreduje sve više. Ono na šta su se korisnici još žalili, jeste mali izbor mogućnosti uplate i isplate, a kao jednu veoma lepu vrlinu ističu prijatne i čiste poslovnice, kao i ljubazno osoblje. Sve u svemu, utisak zaista i više nego dobar!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *